A Sugga finnül malacot, kocát jelent.

A Volvo TP21 nevű autó gúnyneve a Sugga, a külseje miatt, a fotóit nézve könnyen belátható, hogy miért. Ennek az autónak az elődje a Volvo TPV nevű autó volt, amelyet a gyár 1944-46-ban épített a hadsereg számára, összesen 210 darabot. Azután ennek a tapasztalataiból okulva kifejlesztették a Sugga-t, a Volvo TP21-est, ebből már 720 darabot építettek katonai használatra 1953 és 1958 között. Nem túl erős autó ahhoz képest, hogy terepjáró, de mentségére szolgál, hogy nagyon régi. 3,67 literes, 90 lóerős, 6 hengeres motorja van.

Itt vannak a fotók, először a TPV:

 

Ez pedig itt a Sugga:

 

Na és ez pedig itt a Matchbox Jungle Crawler nevű autómodellje:

 

Na most egyértelmű, hogy nem tök ugyanaz, nem totálisan egyformák. De mivel én nem nagyon láttam eddig a Suggához hasonló másik autót, ez eléggé hasonlít rá ahhoz, hogy bármikor meglássam mindig a Sugga jusson eszembe róla. Márpedig nekem a Sugga nagyon tetszik, szerintem nagyon szép. Annyira klasszikus autó formája van, hogy ennél szebb autó formát elképzelni sem tudok. Az én szememet gyönyörködteti ha ránézek, és nekem ez egy nagyon fontos dolog egy autóval kapcsolatban. És pontosan ugyanezt érzem ha a Jungle Crawlerre nézek. Ezért akartam annyira szerezni magamnak egy Jungle Crawlert amióta a neten először megláttam. Mert szerintem szép, pont ugyanúgy mint a Sugga, és olyan mintha a Sugga kisöccse lenne. Na, számomra így kapcsolódik a Jungle Crawler a Sugga-hoz. És nem lennék meglepve, ha megzördülne a haraszt amikor megfújja a szél...

Szerző: PeterBlau  2010.01.19. 22:59 5 komment

Címkék: volvo matchbox jungle crawler sugga tp21

A bejegyzés trackback címe:

https://4smallwheels.blog.hu/api/trackback/id/tr171686277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.01.20. 12:48:05

Tetszik nagyon, tervbe is van véve. Már itthoni beszerzés?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.01.21. 21:43:48

@PeterBlau: Köszi, az mondjuk kiesik, de talán Budaörsre is begyűrűzött már...
süti beállítások módosítása