Hangulati alapozásnak itt van Bud és Terence, na meg ez a fagyisautó, persze csak a tovább után.

 

És akkor ezek után nézzük meg, hogyan sikerült a Matchbox fagyisautója:

Szerintem nagyon szép, jól sikerült kisautó, részletes a festés az oldalán, még ártáblázat is van, egy gyengébb nagyítóval már elolvasható, valóban termékek nevei és árai vannak rajta. Egy dolog nem tetszik, mégpedig az, hogy az eleje és a hátulja semmilyen festést nem kapott, pedig az oldala nagyon szépen lett festve! Kár ezért. Klassz a két fagyistölcsér a tetején elöl, és a két hajtóműre emlékeztető bigyó a tetején hátul. Egyébként amikor megvettem azt hittem, hogy a motorháztető felnyitható mert úgy néz ki, nagyon elválik az autó kabinjától. De nem nyitható. A motorháztető még fém, a kabin pedig műanyag, ezért van az a rés köztük.

Itt van pár  igazi is:

 

És itt van ráadásnak másik két Matchbox jégkrémes autó, a kék a Commer Ice Canteen, a másiknak nem tudom a nevét sajnos. Azt még nem is láttam élőben soha.

 

Szerző: PeterBlau  2010.01.21. 10:07 2 komment

Címkék: matchbox fagyisautó ice cream van

A bejegyzés trackback címe:

https://4smallwheels.blog.hu/api/trackback/id/tr461689564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.01.21. 11:39:02

Ezek a fagyisok nem az én világom, viszont lehet, túl szélesek a képek, szétesett a blog szerkezete, szerintem nézz utána!

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.01.21. 12:42:34

@RÁJEN: Köszönöm, hogy szóltál! Valóban nagyobb volt a szélességük mint 700, de a Firefoxban nem tűnt fel, ott nem esett szét tőle csak IE-ben. Köszönöm!
süti beállítások módosítása