Akár az ős Batman autója is lehetne. Mesébe illő valami. A Heinz család egyik tagja tervezte. Heinz ketchup, Heinz Mayonnaise, biztos mindenki ismeri. Röviddel a megépítése után a tervező Heinz meghalt és ez meg is pecsételte az autó sorsát.

Csak 147 cm magas és egy V8-as, 190 lóerős Cord motor hajtja. (Cord 810 Lycoming V8). Csak egy darab van belőle, tanulmányautónak készült, sohasem került sorozatgyártásba Heinz halála miatt. 2 ezer kilót nyom. 185 km/h-val tudott száguldani! '38-ban. Érdekessége, hogy az ajtóknak sem kívül, sem belül nincsenek kilincsei. Kívülről a karosszériába rejtett gombokkal nyílnak, belülről pedig a műszerfalon lévő gombokkal. Na egy ilyen van nekem a Hot Wheels jóvoltából. Szép autó, csak olyan vésztjósló első ránézésre. Mindig egy tank jut róla eszembe. Felületes szemlélő azt hiheti, hogy ez egy a Hot Wheels fantáziaautói közül. Elsőre én is azt hittem. Még a neve sem egy létező autómárkára utalt amikor az alján elolvastam. Fantázianévnek tűnik. De nagyon megtetszett az alakja, ezért megvettem. Aztán kiderült, hogy létezik...

 

Szerző: PeterBlau  2010.02.26. 12:01 Szólj hozzá!

Címkék: amerikai old hot wheels

A bejegyzés trackback címe:

https://4smallwheels.blog.hu/api/trackback/id/tr31791947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása