Ezentúl lesznek felújításról, módosításról szóló posztok is. Ugyanis van egy új dolog a gyűjtés mellett. A felújítás. Az ember vesz egy lepukkant, vacak kis modellt. Szétszedi, kromofággal lemaratja a fém részekről a sérült festést, a belső műanyag részeket matt modell festékkel kifesti (ugyanis általában egyszínűre csinálják a csóringer, spórolós gyártók akik a gyűjtőn spórolnak), a külső részt szépen kifesti zománcfestékkel, az átlátszó műanyag részeket lepucolja, polírozza ha kell. Azután az egész cuccot összerakja, és voilá, jobb mint az új.

Na most vettem egy a címben említett Saviem buszt. Közel áll a szívemhez, mert minden ami francia közel áll a szívemhez. Nos itt a kis cucc, ilyen volt amikor megvettem, tessék megnézni, aztán majd jön a fotó arról is, hogy milyen lett felújítva és rövid leírás a felújításról is.

 

 

 

Szerző: PeterBlau  2010.08.15. 20:50 4 komment

Címkék: busz felújítás majorette bus saviem

A bejegyzés trackback címe:

https://4smallwheels.blog.hu/api/trackback/id/tr922223964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorean 2010.08.16. 16:57:11

Kíváncsi vagyok, hogy mit rittyentettél belőle.
Ez a busz nekem is megvolt...

Lord Ickenham 2010.08.25. 23:25:03

Nekem meg is van, most hoztam fel a pincéből néhány régi autót. Ez tökéletes állapotban van.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.08.26. 01:30:25

@Lord Ickenham: Már az enyém is tökéletes állapotban van :-) Nemsokára megmutatom :-)
süti beállítások módosítása