Na, ezt vettem az Auchanban december 24-én, zárás előtt 8 perccel.

A szokásos 1:43 Burago Street Fire dobozban volt, 490 Ft.

Sajnos ezeknek a dobozoknak az a hátránya, hogy az autó lötyög benne mivel nincsen lerögzítve a dobozhoz. Ha rosszul rakják fel a kamionra és a tetejével van lefelé a dobozban az autó, akkor nagyon sokat lötyög úgy, hogy folyamatosan a tetején csúszkál a doboz átlátszó műanyag részéhez érve. Na és mi lesz ebből? Na mi? Hát persze, hogy megkopik a fényezés az autó tetején a sok, műanyagon elkövetett csúszkálástól. (Kicsit oda kéne figyelni a szállításkor, pakoláskor és tároláskor jómunkásemberek. Mi a jó francnak van a nagy barna kartondobozokra írva, hogy "This side up", meg egy böhöm nagy nyíl??? Persze, azért hogy leszard. Biztos úri huncutság ez is, csak az urak tudnak ángyilusul nem?) Az enyémmel is ez történt. Kicsit matt a teteje egy foltban. Siettem, nem volt idő egyenként kibontani és válogatni. Pedig azt kell. Mindig. De sietnem kellett. Hát most ez van, de így is nagyon örülök neki, mivel a környező bevásárlóközpontokban előtte se, utána se lehetett kapni.

És egyébként mit is látunk az autón? Azt, hogy a Burago 1:43-as Street Fire autói egyre szebbek. AZ elején és a hátulján irtó pici betűkkel van rányomva a Ford és a MUSTANG felirat, valamint a GT jelvény. A lovacska is nagyon klasz az elején, és az is jó pici, ennek ellenére részletes és szép. Szóval tud az olasz. Ha akar. Úgy látszik elkezdték magukat összekapni. Van is miért. A Hongwell olyan autókat csinál 1:72-ben, hogy csak meg nem szólalnak, gyönyörű a festésük. (Az 1:72-es Saico-k festése meg csodaszép. Van nekem egy kedvencem, majd nemsokára megmutatom azt is.) Azokhoz képest a régebbi 1:43-as Buragok, sőt még azok is amiket ma lehet kapni pl. egy Tescoban vagy Auchanban, hát enyhén szólva picit kevésbé kidolgozottak, és akkor nagyon barátságos voltam. Na most ez úgy tűnik kezd megváltozni. Végre. Hajrá Burago!

 

Szerző: PeterBlau  2009.12.28. 11:34 4 komment

Címkék: amerikai ford mustang old auchan dunakeszi gt burago street fire

A bejegyzés trackback címe:

https://4smallwheels.blog.hu/api/trackback/id/tr631627916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.12.30. 09:14:39

Bár már írtam, hogy annyira nem jönnek be az 1:43-as BB-ók, ez tetszik, ha látom, megveszem. Szerintem.

Tommi 2009.12.30. 15:08:52

Aztakur*a! Ilyen nekem is kell!

PMGabi 2009.12.31. 11:35:35

Valószínűleg azért lettek szebbek, mert kiköltöztek a buragós olaszok a modellautógyártás fellegvárába Kínába... :)
A mai Buragók már onnan jönnek.
Szép kis autó egyébként!
Az új Buragok között van pár figyelemfelkeltő példány: R4, Fiat 131, Seat Leon, Ford Kuga... :)
Sajnos a Seat és a Kuga nem lett túl szép, azért de már itt figyelnek a polcon, mert hiánypotló darabok... :)
Kiváncsi leszek, ha lesznek összerakható kiadásban ezekből, azok szebbek lesznek-e, legalább a kerekük lehetne.
Üdv!

CsGergo 2011.06.14. 13:48:39

Én nem vagyok elájulva az új Bburagok minőségén.Ez a Ford tetszik nekem is,csak a kereke van nagyon bent.Van egy Kínában gyártott BMW X5ös Bb-m,eléggé el vannak a részletek nagyolva.A 10 éves körüli régi olasz típusok sokkal szebben vannak megcsinálva,habár nem biztos hogy annyira részletesek a műszerfali elemek,mint ma.A Ford Kugát képről láttam, elég csálé az egész,élőben is kíváncsi vok rá.
süti beállítások módosítása