Bizony.

Az Auchan megfingatott. A Dunakeszi melletti Auchan.

És nem értem a dolgot.

Karácsony napján, 24-én voltam ott. Zárás előtt estem be 8 perccel mert valamit még kerestem ami nagyon kellett és előtte már egy másik Auchanban (Csömör) és Coraban (Fót) nem találtam. Ahogy berohantam, egyből feltűnt, hogy egy óriási halom Burago 1:43-as kisautó (Street Fire) van felpakolva a bejárathoz közel. Persze gyűjtő lévén egyből elkezdtem átnézni őket, hogy milyenek, és csodák csodájára találtam Ford Mustang GT-t, amit eddig még nem láttam. Piros színben. Sajnos tényleg csak 8 perc volt a zárásig, és még mást is kellett keresnem, amiért voltaképpen jöttem (találtam is szerencsére), és emiatt ott kellett hagynom a nagy halom kisautót voltaképpen átnézetlenül, hogy a másik dologra is legyen időm. Rohantam. Gondoltam Karácsony után visszajövök, és áttúrom a kisautóhegyet, hátha van benne valami extra még. Na, visszamegyek 27-én, és mit látok? Sehol egy nyomorult Burago Street Fire 1:43 modell. Sehol. AZ egész hegy eltűnt, pedig ott több száz kisautó is lehetett! Kérdeztem egy játékosztályos eladótól, hogy hol vannak. Ja, hát azokat már visszaküldték a központba, az utolsó darabig. MI????????? MIÉRT? Hát nem akarják eladni? Nem azért van? Nem értem. Nem értem. Valaki magyarázza már meg. És hol az a központ? Valami fő Auchan van valahol ahol kisautóhegyek állnak mellőzve, kivonva az eladásból? Miért???? Biztos vagyok benne, hogy egy csomó érdekes autó volt a kupacban. És elvitték az orrom elől, ráadásul nem is más vevők, hanem az, akinek el kéne adnia, legalábbis ez lenne az érdeke. Szerintem. Agyrém.

(erről a mustangról lesz fotó is nemsokára)

Szerző: PeterBlau  2009.12.28. 11:09 1 komment

Címkék: amerikai ford mustang old auchan dunakeszi gt burago street fire

A bejegyzés trackback címe:

https://4smallwheels.blog.hu/api/trackback/id/tr881627851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.12.28. 18:56:03

Néha pofoz az élet. Biztos valami játék nagyker. Épp ezért éremes az ismertebbeknék (Régió, Gulliver) körülnézni.
süti beállítások módosítása