Itt a ZIL 131-es. 700 Ft volt, használtam vettem. Orosz modell. Moduláris felépítésű ami ebben az esetben azt jelenti, hogy darabokra lehet szedni csavarozás nélkül és ugyanúgy össze is lehet rakni.

A kerekek gumiból vannak, a fülke fémből, a többi része műanyag. Nagyon szép katonai zöld színe van a fülkének, felépítmény sajnos nincsen a hátán, eleve így vettem, pőrén, felépítmény nélkül. Lehet hozzá több féle felépítményt rögzíteni, gyárilag több félét gyártanak, ezeket cserélgetni lehet rajta ugyancsak csavarozás nélkül. (ponyvás plató, ponyva nélküli plató, zárt doboz, stb...) Az enyémhez sajnos nem volt semmi. Az elején van egy kis csörlő ami lityeg - lötyög össze vissza, ennek a lötyögésnek a szerepét nem értem sajnos. Hibája, hogy hiányzik a jobb oldali tükre és a bal oldali vontatószem az elejéről, de ezek ellenére mégis elhoztam mert elég impozáns a külseje élőben, főleg a fülke miatt. (Sajnos ez a fotókon nem jön át túlzottan.) Már gondolkodtam rajta, hogy szerkesztek rá valami felépítményt ha lesz időm. Igazi fából kellene, a fát zöldre festve, összeragasztva vagy apró szögekkel összeütni valamit, szerintem nagyon jól mutatna, talán nyáron meg is csinálom. Esetleg drótból lehet hozzá csinálni ponyvamerevítőket is és egy zöld ponyvát rárakni. Klasszul fog kinézni :-)

 

 

És az igaziról pár fotó:

 

Szerző: PeterBlau  2010.01.25. 16:18 5 komment

Címkék: orosz old zil 131

A bejegyzés trackback címe:

https://4smallwheels.blog.hu/api/trackback/id/tr141701126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.01.27. 16:25:54

Na, ez nem semmi, nekem is kéne ;)
(Jungle Crawlerem végre lett, majd holnap kiteszem...)

Miszter07 2010.01.28. 19:51:28

Hmm, a fényképek között a dobozos az gyanúsan egy rádióadó, nagy valószínűséggel R137 vagy R142 típusú.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.01.28. 21:10:00

@Miszter07: Lehet :-) Annyira nem értek hozzá, csak megtetszett a modell és megvettem a gyűjteményembe :-)

Miszter07 2010.01.29. 20:55:43

Húúú, boccs, hülyeséget írtam, természetesen R137 vagy R140. Az R142 az GAZ66-on volt. Most marhára szégyellem magam, mert 140 távírász voltam...
süti beállítások módosítása