Ezeket a matchboxokat szeretném beszerezni a közeljövőben.

Ezek a saras festésűek elég különlegesnek néznek ki a sárral az oldalukon, ezeket csak emiatt. Eddig 4 ilyet találtam. A régi modelleket megmintázóakat meg azért, mert tetszenek a régi autók.

Mostantól jobbára csak régi autókat fogok gyűjteni. A többit eladogatom lassan. Az a tervem, hogy szinte teljes mértékben átállok a régi autók gyűjtésére, ezalatt a 30-as évektől nagyjából a 80-as évekig terjedő időszakban gyártott autókat értem. Ennek a nagyobb koncepciónak a része volt már az öreg angol autók (1:43) megvásárlása is, valamint a Simca Chambord (1:18) és két régi BMW (1:18) megvétele is. Egyszerűen annyi modellem van már, hogy nem tudom hová rakni őket, főleg az 1:18-ak foglalnak sok helyet. A kis Hongwell-ek és Matchbox-ok elférnek cipősdobozokban is százával egyenként papírtörlőbe betekerve (bocs Matchbox rajongók, tényleg nincs helyem és ez a legjobb tárolási mód nekik ilyenkor) ha nincs hová kirakni, de egy 1:18 méretű autó elég sérülékeny és sok helyet foglal.

A képek sorrendjében a járgányok nevei:
- Jeep Rescue (csak a saras festés miatt, mert az jól néz ki)
- Lincoln Navigator (mert tetszik)
- Cadillac Escalade (mert tetszik)
- Chevrolet Avalanche (csak a saras festés miatt, mert az jól néz ki)
- Land Rover Defender (csak a saras festés miatt, mert az jól néz ki)
- GMC Terradyne (csak a saras festés miatt, mert az jól néz ki)
- Porsche 914 (mert tetszik)
- Cadillac Ambulance (mert tetszik)
- Jeeps Willys (mert megvan a Hongwellben ugyanez)
- '69 Cadillac Sedan DeVille (mert tetszik)
- 1963 Cadillac Hearse (mert tetszik)
 

És akkor a képek a nevek sorrendjében:

 

És még valami. Elég idétlen dolog, de a Játéksziget üzleteiben (Árkád, Aréna Plaza) szinte abszolút nincsen Matchbox és Hot Wheels-ek is alig, csak pár darab. Ha valaki ezek miatt akarná felkeresni az említett üzleteket, ne tegye, csak az idejét vesztegeti. Egyébként szerintem SZÉGYEN!
Európában a kisautó szó a MATCHBOX-ot jelenti!

Tessék Matchboxokat árulni a műanyag vackok helyett!

Egy játékautó legyen strapabíró és szép, a Matchboxok azok, a műanyag vackok pedig nem!

Szégyen egy játékboltra nézve ha nem tart Matchboxot.

Európa ---> kisfiú ---> játék ---> kisautó ---> Matchbox!

Remélem a fenti logikát tudják követni a játékbolt tulajdonosok is.

Szerző: PeterBlau  2010.02.05. 09:11 6 komment

Címkék: matchbox kivansaglista

A bejegyzés trackback címe:

https://4smallwheels.blog.hu/api/trackback/id/tr471731012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.02.06. 17:15:25

Két hete ugyanezt a kanosszát jártam be, ugyanezen az útvonalon:-) Aztán a budaörsi Gulliverben találtam meg a számításom, bár Willys ott sem volt. Caddy mentő - úgy tudom- itthon nem lesz, de az index fórumon matchbox, -nomen est omen:-)- árult ilyent. Ilyen saras Jeep-t - igaz narancs változatot- pedig Lorn árult a zsibvásáron. Tőle vettem az én "saras" Liberty-m, meg Jeep Wranglerem. az Escalade is bejön, - ha lesz rá lehetőségem-levadászom.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.02.06. 17:19:22

@pittlaren:

Magammal beszélgetek :-)

Ami azt illeti, Lorn még most is árulja a Rescue Jeep narancs változatát, bontatlan bliszterben, 500,-Ft-ért, a zsibvásáron.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.02.06. 20:46:37

@pittlaren: Szia :-)
Kösz, hogy írtál! Én is vásároltam már tőle többször, és most meg is nézem mi van nála eladó. Köszönöm, hogy eszembe juttattad :-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.02.08. 13:39:39

A Porsche majd nekem is kell, a Caddy mentő és a Jeep szerencsére már megvan. A Navigator és az Escalade annyira nekem nem jön be, Land Roverből pedig már megszereztem, ami tetszett. Az Avalanche ezzel a festéssel tetszik, de szerintem kihagyom. Az új kínálatból azért még lesz pár, ami majd kell.
A játékboltok kínálata tényleg botrányos, de a Tseco-Auchan-Cora hármasban többnyire mindig találok valamit, a titok, hogy nem szabad túl gyakran megnézni, mijük van...

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.02.08. 15:48:42

@RÁJEN: De ha nem nézed meg túl gyakrak akkor elviszik az orrod elől! Ha modjuk jövő héten kiraknak 3 érdekeset, akkor ha csak 3 hét múlva mész jó eséllyel már egy sem lesz ott belőlük :-( És hú mit találtam hétvégén! Na majd ha hazementem éjjel megmutatom :-) Az lesz a köv. bejegyzés.
süti beállítások módosítása